Forum www.ispwsznysa.fora.pl Strona Główna www.ispwsznysa.fora.pl
Informatyka Stosowania PWSZ NYSA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

grupa A

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ispwsznysa.fora.pl Strona Główna -> Systemy Grafiki Komputerowej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vadi
Początkujący



Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nysa

PostWysłany: Nie 9:55, 14 Cze 2009    Temat postu: grupa A

[link widoczny dla zalogowanych]

jak nie macie plikow to z tad ssac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vadi
Początkujący



Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nysa

PostWysłany: Nie 10:33, 14 Cze 2009    Temat postu:

glPushMatrix(); // kula nr 1 /// na Y
//glTranslatef(4,0,0);
glRotatef(angle,0,1,0); // rotacja na y
glTranslatef(4,0,0);
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, red);
auxSolidSphere(b);
glPopMatrix();
glPushMatrix(); // kula nr 2 /// na Y
glTranslatef(-4,0,0); // xyz osi
glRotatef(angle,0,0,1); // rotacja na z
glTranslatef(-4,4,-4); // oddalenie od osi
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, gre);
auxSolidSphere(b);
glPopMatrix();
glPushMatrix(); // kula nr 4 /// na Y
//glTranslatef(-4,0,0); // xyz osi
glRotatef(angle,0,1,0); // rotacja na z
glTranslatef(4,-4,-14); // oddalenie od osi
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, blu);
auxSolidSphere(b);
glPopMatrix();
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vadi
Początkujący



Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nysa

PostWysłany: Nie 11:12, 14 Cze 2009    Temat postu:

Kod:
glPushMatrix(); // kula nr 1  /// na Y
             //glTranslatef(4,0,0);
            glRotatef(angle,0,1,0); // rotacja na y
            glTranslatef(-4,0,0);
            glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, red);
            auxSolidSphere(b);
         glPopMatrix();
         glPushMatrix(); // kula nr 2  /// na Y
             glTranslatef(-4,0,0);   // xyz osi            
            glRotatef(angle,0,0,1); // rotacja na z
            glTranslatef(0,4,-0);   // oddalenie od osi
            glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, gre);
            auxSolidSphere(b);
         glPopMatrix();
         glPushMatrix(); // kula nr 3  /// na Y
         glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, yel);
             glTranslatef(-4,0,0);   // xyz osi 1               
            glRotatef(angle,0,0,1); // rotacja na z 1
             glTranslatef(4,0,-4);   // xyz osi 2               
            glRotatef(angle,0,1,0); // rotacja na y 2               
            glTranslatef(0,0,-10);   // oddalenie od osi            
            auxSolidSphere(b);
         glPopMatrix();
         glPushMatrix(); // kula nr 4  /// na Y
             //glTranslatef(-4,0,0);   // xyz osi
            glRotatef(angle,0,1,0); // rotacja na z
            glTranslatef(4,-4,-14);   // oddalenie od osi
            glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, blu);
            auxSolidSphere(b);
         glPopMatrix();
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ispwsznysa.fora.pl Strona Główna -> Systemy Grafiki Komputerowej Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin