|
www.ispwsznysa.fora.pl Informatyka Stosowania PWSZ NYSA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vadi
Początkujący
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nysa
|
Wysłany: Nie 9:55, 14 Cze 2009 Temat postu: grupa A |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
jak nie macie plikow to z tad ssac
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vadi
Początkujący
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nysa
|
Wysłany: Nie 10:33, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
glPushMatrix(); // kula nr 1 /// na Y
//glTranslatef(4,0,0);
glRotatef(angle,0,1,0); // rotacja na y
glTranslatef(4,0,0);
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, red);
auxSolidSphere(b);
glPopMatrix();
glPushMatrix(); // kula nr 2 /// na Y
glTranslatef(-4,0,0); // xyz osi
glRotatef(angle,0,0,1); // rotacja na z
glTranslatef(-4,4,-4); // oddalenie od osi
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, gre);
auxSolidSphere(b);
glPopMatrix();
glPushMatrix(); // kula nr 4 /// na Y
//glTranslatef(-4,0,0); // xyz osi
glRotatef(angle,0,1,0); // rotacja na z
glTranslatef(4,-4,-14); // oddalenie od osi
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, blu);
auxSolidSphere(b);
glPopMatrix();
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vadi
Początkujący
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nysa
|
Wysłany: Nie 11:12, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Kod: | glPushMatrix(); // kula nr 1 /// na Y
//glTranslatef(4,0,0);
glRotatef(angle,0,1,0); // rotacja na y
glTranslatef(-4,0,0);
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, red);
auxSolidSphere(b);
glPopMatrix();
glPushMatrix(); // kula nr 2 /// na Y
glTranslatef(-4,0,0); // xyz osi
glRotatef(angle,0,0,1); // rotacja na z
glTranslatef(0,4,-0); // oddalenie od osi
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, gre);
auxSolidSphere(b);
glPopMatrix();
glPushMatrix(); // kula nr 3 /// na Y
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, yel);
glTranslatef(-4,0,0); // xyz osi 1
glRotatef(angle,0,0,1); // rotacja na z 1
glTranslatef(4,0,-4); // xyz osi 2
glRotatef(angle,0,1,0); // rotacja na y 2
glTranslatef(0,0,-10); // oddalenie od osi
auxSolidSphere(b);
glPopMatrix();
glPushMatrix(); // kula nr 4 /// na Y
//glTranslatef(-4,0,0); // xyz osi
glRotatef(angle,0,1,0); // rotacja na z
glTranslatef(4,-4,-14); // oddalenie od osi
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, blu);
auxSolidSphere(b);
glPopMatrix();
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|